اس ام اس و پیامک جدید و مختلف - مرداد ماه 91

اس ام اس و پیامک جدید و مختلف - مرداد ماه 91

 

اس ام اس و پیامک های جدید و مختلف در موضوعات متنوع

منبع : www.PersianMob.Net

همدیگر را فراموش نکنیم،شاید سالها بعد در گذر جاده ها بى تفاوت از کنار همدیگر بگذریم و بگوییم آن غریبه چقدر شبیه خاطراتم بود...


.


.


.


باعشق اگر عذاب دنیا بکشى بااشک دو دیده طرح دریا بکشى تا خلوت من هزار فرصت باقیست تنها نشدى که درد تنها بکشى


.


.


.


همراه اول دروغ میگه همتون تنهایید مثل خودم...


.


.


.


پدرم گفت و چه خوش گفت که در مکتب عشق


هر کسی لایق آن نیست که برادر باشد . . .


.


.


.


سلامتی انهایی که تا یادی ازشون نکنی یادی ازت نمیکنند...


.


.


.


قسمت این است که درفاصله هاپیرشویم،واسیرشب تنهایی تقدیرشویم،قسمت این است که یک عمرمسافرباشیم تاازاین دورزدن های زمان سیرشویم..


.


.


.


من رشته ی محبت تو پاره میکنم،شاید گره بخورد به تو نزدیک تر شوم‎


.


.


.


یک روز یه قناری خوشگل دست یک نفر دیدم


گفتم فروشیه ؟ گفت نه ، رفیقمه
به سلامتی همه اونایی که رفیقاشون رو نمی فروشن‎ !!‎


.


.


.


آه از این دل،آه از این جام امید


عاقبت بشکست و کس رازش نخواند


چنگ شد در دست هر بیگانه ای


ای دریغا،کس به آوازش نخواند..


‎.


.


.


همیشه دلیل شادی کسی باش،نه شریک شادی او. همیشه شریک غم کسی باش،نه دلیل غم او.


.


.


.


حیف نون میره بهشت رودیوار مینویسه: لعنت بر پدر ومادر کسی که اینجا سیب بخورد!!!


.


.


.


اون تیکه گوشتی که بهش میگن دل اگه فراموشت کنه میذارمش زیرگل.


.


.


.


خداشونه هامونو فقط واسه اینکه کوله بارغمهامونو روش بذاریم نیافریده،آفریده تابعضی وقتا بندازیمشون بالابگیم:


"بی خیال"


.


.


.


خدالعنت کنه کارکردان سریال جومونکو ک باعث شد ما انقد بدبختی بکشیم، ی بارشبکه سه نشون داد ک موقع بخشش خونه ما حکومت نظامی بود، از اون موقع تا حالا هزاربار استانای دیکه بخشش کردن! الانم ک دوتاشبکه استانی باهم داره نشونش میده! دیکه بابامو نمیشه از بای تلوزیون جمعش کرد ۲۴ساعته درحال جومونک دیدنه!هر روزم دعوا داریم توخونه سرتلوزیون!فرزانه


.


.


.


میدونی تنهایی ینی جی؟ تنهایی ینی ساعت ۱نصفه شب ک همه دارن ب دوس بسراشون اس میدن من دارم ب راد اس میدم!


.


.


.


یارو میره ماشینشو بیمه کنه.


رئیس بیمه میگه ایشالا از بیمه ات استفاده نکنی.


یارو میگه ایشالا توام ازین پول خیر نبینی!


.


.


.


کاشکى مثل آبها باشیم, ساده و پاک و بى ریا باشیم مثل کشکول ساده درویش مملو از عشق و صفا باشیم, ازضمیر من و تو بیزارم,در جهانى که قلبها سنگى است کاشکى ما همیشه ...ما باشیم مثل آیینه آشنا باشیم .


.


.


.


معلم پسرک راصدازدتا انشایش راباموضوع علم بهتراست یاثروت رابخواند پسرک باصدای لرزان گفت ننوشته ام، معلم باخط کش چوبی پسرک راتنبیه کرد واورا پایین کلاس پادرهوانگه داشت پسرک درحالیکه دستهای قرمز وباد کرده اش رابه هم میمالید زیرلب میگفت آری ثروت بهتراست چون اگرداشتم دفتری میخریدم وانشایم رامینوشتم ...


.


.


.


تواین دنیا به هرکی تکیه کردم،جا خالی داد وبه زمین خوردنم خندید.


.


.


.


یادمان باشد ما بنده خداییم نه شیطان.


.


.


.


دوبیگانه ی همدرد ازدو خویش بی درد به هم نزدیکترند...... دکتر شریعتی.


.


.


.


گاه میتوان تمام زندگی رادرآغوش گرفت،فقط کافیست تمام زندگیت یک نفرباشد


.


.


.


زن که باشى...


عاشق شوى "چشم سفید" خطابت مى کنند!


راست مى گویند...


چشمانم سفید شد به جاده هایى که؛


تو...


مسافر هیچکدام نبودى...


.


.


.


چشم بسته از فرسنگ ها مى شناسمت..!


این تلاشت براى گم شدن مرا مى خنداند..!


.


.


.


با زندگى قهر نکن...


دنیا؛ منت هیچکس را نمى کشد!


.


.


.


هم قد شدیم...


خدا میداند چه چیزهایى را زیر پاهایم گذاشتم...


.


.


.


نبودن هایت آنقدر زیاد شده اند


که هر رهگذرى را شبیه تو مى بینم!!


نمى دانم غریبه ها "تو" شده اند


یا تو "غریبه"!؟!


.


.


.


انســـــــــانهاى بــــــزرگ ،دو دل دارنــــــــد ؛دلـــــى که درد مى کشـــــــــــد و پنهـــــــــــــــان است و دلـــــــــــــــى که میخندد و آشکـــــــــــــــار است.


.


.


.


آدمیـــــان به لبخنـــــــــدى که بر لب ها مى نشانند و به احســــــــــاس خوبـــــى که بر جا مى نهنــــــــــــد و به دردى که از یکدیگر


مى کاهنـــــــــــــــد ؛


مى ارزنـــــــــــــد.


.


.


.


میروم خسته و افسرده و زار/سوی منزلگه ویرانه خویش/به خدا میبرم از شهر شما/دل شوریده ی ویرانه ی خویش/میبرم تاکه در آن نقطه ی دور/شستوشویش دهم از لکه ی ننگ/لکه ی ننکی که آن شه بانو/ با محبت کاشت بردل من/ میبرم زنده به گورش سازم/تا ازین پس نکند یاد وصال...


.


.


.


تصویرم راکف دستانت بکش تاموقع مناجاتت التماس چشمانم راببینی !


.


.


.


گاهی دلم میخواهد خودم را بغل کنم! ببرم بخوابانمش! لحاف را بکشم رویش! دست ببرم لای موهایش و نوازشش کنم! حتی برایش لالایی بخوانم، وسط گریه هایش بگویم: غصه نخور خودم جان! درست میشود! درست میشود! اگر هم نشد به جهنم... تمام میشود... بالاخره تمام میشود...!!


.


.


.


Kenare panjere sigar mikeshid.... khaste bod.... anghadr khaste ke yadesh raft bad az akharin pok sigar ra be payin part konad na khodash ra...!


.


.


.


# ارزش دوست برایم به قدری است که پلی برای عبورش شوم ، حتی اگر لحظه ای به زیر پایش نگاه نکند؛#


.


.


.


وقتی به علاوه خداباشی منهای هرچیزی می تونی زندگی کنی.


.


.


...زرتشت:بگذارآدمها تامیتوانند سنگ باشند"تو ازنژاد چشمه باش


.


.


.


دعای باران جرا؟ دعای عشق بخوان! این روزها دلها تشننه ترند تازمین! خدایا! کمی عشق ببار،،،،،،،


.


.


.


یادم باشد، حرفی نزنم که به کسی بر بخورد....!


نگاهی نکنم، که دل کسی بلرزد....!


راهی نروم، که، بی راه باشد....!


خطی ننویسم، که آزار دهد کسی را....!


یادم باشد، که " روز " روزگار خوش است....!


همه چیز رو به راه و، بر وفق مراد است و، خوب....!


تنها....


تنها، دل ما دل نیست....!


.


.


.


بى تو ترانه هاى من ,مرثیه هاى غربته ,تمام لحظه هاى من ,پر ازهواى حسرته, بى تو بهار رو نمى خوام, شوق شکفتن ندارم ,حتى کلام تازه اى, براى گفتن ندارم....


.


.


.


عاشق هم شدی....


مثل زلیخا سمج باش....


آنقدر رسوا بازی در بیار....


تا خدا خودش پا در میانی کند....!


.


.


.


هرگزگمان مبرکه زیادتوغافلم*
گرمانده ام خموش ،خدا داند ودلم*مسى


.


.


.


بی تو دیوونم آخه اینومیدونی که توقلبمی


آتیش نزن به قلبم آخه تووجودمی


.


.


.


مبارکم باشه، شب تولدم/ چقدر شلوغه، خودمم و خودم/ یه کارت تبریک، چندتا شمع خاموش/ خودم گرفتم خودمو در آغوش/ هدیه ی تو به من یه کادوی خیالی/ اتاق بی چراغ و، من و دستای خالی....!!


.


.


.


هرچه جز بارغمت بر دل مسکین من است ،برود


ازدل من وز دل من آن نرود، آنچنان مهرتو اندر دل وجان جاى گرفت که اگرسر برود ازدل واز جان نرود.


.


.


.


پرسیدکدام راه نزدیکتراست؟گفتم:به کجا؟گفت:به خلوتگه دوست.گفتم تومگر فاصله اى میبینى بین دل وآنکس که دلت منزل اوست."تقدیم ب زیباى عزیزم"


.


.


.


همین که میگى منو بیشتر از اون دوست دارى؛


یعنى هنوز به اون فکر میکنى...


همین براى ترسیدن من کافیه!


.


.


.


مى گویند دنیا بى وفاست؛


اما...


قدرش را بدانید...


من دنیاى بى وفاترى هم داشتم...!


.


.


.


وقت که تنها میشوى


همه مى خواهند از تنهایى خارجت کنند


ودرست آن وقت که


تصمیم میگیرى بیرون بیایى


دوباره ترکت مى کنند!


بازى روزگار را نمى فهمم...


.


.


.


تنها بودن قدرت مى خواهد


و این قدرت را کسى به من داد


که روزى مى گفت


تنهاییت نمى گذارم!!


.


.


.


جاودانگى شعرهاى من به لطف توست ,چشم به راه تو فقط در انتظار توست


.


.


.


حرفهایی هست برای گفتن که اگر گوشی نبود نمیگوییم وحرفهایی هست برای نگفتن حرفهایی که سربه ابتذال گفتن فرود نمی آورند وسرمایه ما ورأیی هرکس حرف هایی است که برای نگفتن داردحرفهایی که پاره های بودن آدمین .


.


.


.


بعد از تو به لبهایم پژمرده گل خنده,بغضى به گلو دارم چون ابر زمستانى,برگرد و ز من بشنو:(گفتند و همى گویند هرگز نشود حاصل سودى ز پشیمانى)


.


.


.


شبى غمگین شبى بارانى و سرد مرا در غربت فردا رها کرد دلم در حسرت دیدار او ماند مرا چشم انتظار کوچه ها کرد به من میگفت تنهایى غریب است ببین با غربتش با من چه ها کرد تمام هستى ام بود و ندانست که در قلبم چه آشوبى به پا کرد و او هرگز شکستم را نفهمید اگر چه تا ته دنیا صدا کرد.


.


.


.


دلتنگی...


تنها نصیب من بود


از تمام زیبایی هایت...


.


.


.


باختم در عشق اما باختن تقدیر نیست،ساختم با درد تنهایی مگر تقدیر چیست؟


.


.


.


کاش میشد در غروب آفتاب،بی صدا با سایه ها کوچید و رفت...


.


.


.


*من عاشقم مرا غم سازگار است


تو معشوقی تو را با غم چه کار است*


.


.


.


*گفته بودی دستهایم ازخودم تنهاترند/دستهایم مال آن تنهاترین دستان تو*


.


.


.


اگه با دیدن من غم تو دلت جون میگیره/میمیرم که تا ابد قلب تو آروم بگیره


.


.


.


نمیدانم چرا با اینکه میدانم ازآن من نخواهی بود چرا با تارو پود جان برایت خانه میسازم.


.


.


.


بوی سیب که پیچید در میان ما،تو مرا گم کردی و من تمام دنیا را!


.


.


.


آدما از جنس برگن/گاهی سبزن گاهی پاییزن و زردن


زمستون دیده نمیشن/تابستون سایه بون سبزن


آدما خیلی قشنگن


حیف که هرلحظه یه رنگن


.


.


.


*تو مپندار که خاموشی من هست برهان فراموشی تو*



.


.


.


تو شهر غربت،آسمون رنگ محبت نداره


زندگی ما آدما دیگه بوی محبت نداره


.


.


.


*چشم هایم را ترجمه کن برای تمام لحظه هایی که دوستت دارم را نمی فهمند*


.


.


.


به جز حضور تو/هیچ چیز این جهان بیکرانه را جدی نگرفته ام حتی عشق را.


.


.


.


وعده وصل به فردا می دهی و می دانی/هر که امروز تو را دید به فردا نرسد


.


.


.


اگرنسیمی


شانه هایت


را نوازش کرد


بدان آن هوای دل من است که بیادت می وزد


.


.


.


امام علی(ع) فرمودند:


برشما باد به فهمیدن، نه نقل کردن


.


.


.


فقط تویی که از لب من


شعر میشوی..!


هرکس لایق غزل عاشقانه نیست..!


.


.


.


آنکه این دنیا را طلب می کند و آخرت را نمی بیند.


خود را از دیدار با خدا یک عمر نابینا می کند.


آنکه عمری غرق هوس و لذت است.


آخر عاقبتش زندانی بی نفس است.


.


.


.


شبیه غریبه ها حرف نزن "شما" که خطابم می کنی ویران میشوم.


.


.


.


نه ازآشنایان وفادیده ام/نه درباده نوشان صفادیده ام/زنامردمی هانرنجد
دلم/که ازچشم خودهم خطادیده ام/به خاکستردل،نگیردشرار/من ازبرق چشمی
بلادیده ام/وفای تورانازم ای اشک غم/که دردیده عمری،تورادیده ام....


.


.


.


این چه عشقیست که دردل دارم/من ازاین عشق چه حاصل دارم/می گریزی زمن ودرطلبت/بازهم،بازهم کوشش باطل دارم......


.


.


.


امشب ای سرومن درکنارکیستی؟/دوش بودی یارمن،امروزیارکیستی؟/برده ای صبروقرار ازمن/رفتی ازنظرای قرارجان ودل/صبروقرارکیستی؟؟؟


.


.


.


بگوکه گل نفرستدکسی به خانه من/که عطریادتوپرکرده آشیانه من/توچلچراغ سعادت فروزبخت منی/بجای ماه توپرتوفشان به خانه من/به شوق روی تو،من زنده ام،خداداند/برای زیستن، اینک تویی بهانه ی من...


.


.


.


# سیاه بپوش رفیق...
 اینجاتاپیراهنت راسیاه نبینند،

باورنمیکنند چیزی ازدست داده باشی #



پیتوک

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : 21 / 5برچسب:, | | نویسنده : بهنام |
  • کد موزیک
  • فایاکس
  • تجسم عــشق